przez Super User

Drogi Użytkowniku !

W trosce o Twoją prywatność i to, abyś w czasie korzystania z Naszego portalu czuł się komfortowo zamieszczamy najważniejsze informacje w jaki sposób przetwarzamy i wykorzystujemy Twoje dane. Niniejsza polityka ma zastosowanie do wszystkich działań wykonywanych przez administratora serwisu a także w związku z nim. Traktujemy twoją prywatność bardzo poważnie.


www.gminaniemodlin.pl

--

ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
POLITYKA PRYWATNOŚCI PORTALU

--

§ 1. Postanowienia | ogólne :

  1. Niniejszy dokument określa Politykę Prywatności Serwisu www.gminaniemodlin.pl, która w szczególności obejmuje regulacje dotyczące ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa innych danych wprowadzonych do Serwisu przez Użytkownika.
  2. Polityka Prywatności stanowi integralną część Regulaminu.

§ 2. Definicje|Wyjaśnienie :

  1. Administrator portalu:

    PIOTR SPÓLNICKI, WSPÓŁZAŁOŻYCIEL STOWARZYSZENIA ZIEMI NIEMODLIŃSKIEJ
    GMINA, MIESZKAŃCY, SAMORZĄD Z SIEDZIBĄ:
    RZĘDZIWOJOWICE 20, 49-100 NIEMODLIN.

  2. Serwis – tj. niezależny niemodliński portal funkcjonujący w Internecie pod adresem: www.gminaniemodlin.pl, będący źródłem informacji lokalnych, miejscem promującym Niemodlin i okolicę, firmy, wydarzenia. Łączącym ludzi z pasją – osoby zaangażowane lokalnie.
  3. Użytkownik – osoba fizyczna niepowiązana z serwisem www.gminaniemodlin.pl.
  4. Redakcja – Osoby posiadające prawa administratora. Osoby stale zaangażowane w tworzenie, redagowanie, obróbkę jak również zbieranie materiałów wykorzystywanych przy tworzeniu portalu.
  5. Polityka Prywatności - niniejsza Polityka prywatności obejmująca regulacje dotyczące ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa innych danych wprowadzonych do Serwisu przez Użytkownika.
  6. Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady ochrony danych osobowych i zasady korzystania z serwisu www.gminaniemodlin.pl. Prawa i obowiązki Użytkowników.
  7. Materiały – dowolne treści w postaci: tekstu, grafiki, zdjęć, filmów, komentarzy, wpisów, informacji, danych adresowych firmy itp. Zaczerpnięte zarówno z źródeł powszechnie dostępnych (z zachowaniem niezbędnych informacji o źródle), oraz opracowane przez Redakcję, bądź nadesłane przez Użytkowników serwisu.

§ 3. Ochrona | danych osobowych :

  1. Administrator Portalu jest Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
  2. Dane zamieszczone w Systemie informatycznym przez Użytkownika będącego osobą fizyczną, zostały zarejestrowane w rejestrze zbiorów danych osobowych prowadzonym przez administratora strony.
  3. Korzystanie z podstawowych narzędzi Serwisu nie wiąże się z koniecznością podania przez Użytkownika swoich własnych danych osobowych.
  4. Administrator pozyskuje i przetwarza następujące dane osobowe:

    > imię i nazwisko
    > adres poczty elektronicznej
    > numer IP
    > wizerunek

  5. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w celu udostępniania usług / narzędzi w Serwisie tj. utworzenia konta, zamieszczania komentarzy a także przy prowadzeniu korespondencji z Użytkownikiem.
  6. W przypadku zapisu na newsletter Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników (adres e-mail) w celu marketingu informacji, usług i produktów innych Użytkowników oraz innych podmiotów współpracujących z Administratorem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Dane osobowe będą przechowywane przez okres do dnia wypisania się przez Użytkownika z newslettera.
  7. Wyrażenie przez Użytkownika zgody na przetwarzanie jego danych osobowych do celów marketingowych następuje przez zaznaczenie właściwego miejsca w formularzu w trakcie rejestracji i w trakcie zapisu na newsletter. Użytkownik może w każdej chwili złożyć sprzeciw na przetwarzanie jego danych w w/w zakresie.
  8.  Administrator może przesyłać Użytkownikom na podane przez nich adresy e-mail informacje handlowe na temat swoich produktów i usług, pod warunkiem, że Użytkownik wyraził zgodę na ich otrzymywanie. Użytkownik może w każdej chwili odwołać zgodę.

§ 4. Uprawnienia | Użytkownika :

  1. Użytkownikowi przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  2. Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych uniemożliwia korzystanie z Serwisu.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, także w formie profilowania.
  5. Administrator może odmówić usunięcia danych osobowych Użytkownika, jeżeli zachowanie danych osobowych jest konieczne ze względu na obowiązek nałożony na Administratora przez przepisy prawa.

§ 5. Techniczna| ochrona danych :

  1. Administrator zobowiązuje się do przechowywania kopii bezpieczeństwa zawierających dane osobowe Użytkownika.
  2. Powierzone dane są składowane na najwyższej klasy sprzęcie i serwerach w odpowiednio zabezpieczonych centrach przechowywania informacji, do których dostęp mają tylko upoważnione osoby.
  3. Administrator przeprowadza czynności związane z przetwarzaniem danych osobowych z poszanowaniem wszystkich wymogów prawnych i technicznych nałożonych na niego przez przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
  4. Certyfikaty SSL. Certyfikat jest narzędziem zapewniającym ochronę witryn internetowych, a także gwarantem zachowania poufności danych przesyłanych drogą elektroniczną. Pełne bezpieczeństwo jest efektem zastosowania szyfrowania komunikacji pomiędzy komputerami. W trosce o użytkownika serwisu informujemy, iż www.gminaniemodlin.pl działa w oparciu o w/w certyfikat.

§ 6. Polityka| cookies :

  • Dla wygody Użytkowników, Serwis używa plików cookies m.in. w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty.
  • W ramach Serwisu stosowane są dwa typy plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  • Serwisy obce, których materiały przedstawiamy, mogą także używać cookies, które umożliwiają logowanie się, oraz służą dostarczaniu reklam odpowiadających upodobaniom użytkownika.
  • W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.

§ 7. Kontakt :

  1. Użytkownik może w dowolnym czasie skontaktować się z Administratorem w celu uzyskania informacji o tym, czy i w jaki sposób Administrator wykorzystuje lub zamierza wykorzystywać jego dane osobowe.
  2. Użytkownik może również zwrócić się do Administratora z prośbą o usunięcie jego danych osobowych w całości lub w określonej części.
  3. Z Administratorem można skontaktować się wysyłając wiadomość na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..